جانشین ستاد برگزاری هفته دولت در کرمان گفت: افتتاح برنامه های هفته دولت، ۲ شهریور در سراسر کرمان از جوار مزار شهدای والامقام برگزار خواهد شد.  

 علی بیگ‌زاده صبح امروز اول شهریور ماه در نشست خبری هفته دولت گفت: روز‌های این هفته با عناوین دولت مردم، دیپلماسی هوشمند و عزتمند،دولت مردم، ایمان و امید، دولت مردم، بهره‌وری و رشد تولید، دولت مردم، کارآمدی و پیشرفت عادلانه، دولت مردم، عدالت، شفافیت و مبارزه با فساد، دولت مردم، نظارت عمومی، پاسخگویی و تبیین، دولت مردم، تحول مردم پایه نامگذاری شده‌اند. 

او افزود: مراسم افتتاح برنامه های هفته دولت، دوم شهریور ماه در سراسر استان از جوار مزار شهدای والامقام و با حضور مدیران و مسئولان آغاز خواهد شد و در مرکز استان این مراسم در گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

بیگ‌زاده از برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: یادواره شهدای کارمند، همایش روز قشر بسیج، جشنواره شهید رجایی ذیل شورای اداری استان، اعزام گروه‌های جهادی به سراسر استان، دیدار مدیران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نشست مدیران با اصحاب رسانه و تشکل‌های مردمی از جمله برنامه‌های این هفته است. 

او بیان داشت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت شهید محمدجواد باهنر را در مرکز استان در مکان‌هایی که به نام ایشان نامگذاری شده  است خواهیم داشت و بر این اساس در بیمارستان شهید باهنر، مراسمی برگزار می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان تصریح کرد: جلسات ارتباط مردمی مدیران سراسر استان، افتتاح نمایشگاه روایت پیشرفت در محل پارک مادر، ارائه گزارش‌های مردمی‌سازی و گروه‌های جهادی در سراسر استان و گزارش توانمندسازی گروه‌های مردمی به همت دستگاه‌های مرتبط، مراسم مردمی در مسجد امام حسین (ع) و میز خدمت در مناطق کم برخوردار از دیگر برنامه‌های هفته دولت در کرمان است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار